OSMANİYE ADLİYESİ
Osmaniye Cumhuriyet Başsavcısı Uygur Kaan ARISOY, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı Kutladı

       Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak bağımsızlık mücadelemizin meşalesini yaktığı 19 Mayıs 1919’un 107. yıl dönümünü büyük bir gurur ve heyecanla kutluyoruz.

    19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı; aziz milletimizin bağımsızlık iradesinin, birlik ve beraberlik ruhunun en güçlü simgelerinden biridir. Cumhuriyetimizin teminatı olan gençlerimizin; milli ve manevi değerlerine bağlı, adalet duygusu yüksek, vatanını seven bireyler olarak yetişmesi en büyük temennimizdir.

     Geleceğimizin mimarı olan gençlerimize duyduğumuz güven tamdır. Ülkemizi daha güçlü yarınlara taşıyacak olan gençlerimizin; bilimde, sporda, sanatta ve hayatın her alanında önemli başarılara imza atacağına yürekten inanıyorum.

     Bu duygu ve düşüncelerle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere, vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor; milletimizin ve kıymetli gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.

 

Uygur Kaan ARISOY

Osmaniye Cumhuriyet Başsavcısı