Türk milletinin huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden fedakarca görev yapan Jandarma Teşkilatımızın kuruluşunun yıl dönümünü gururla kutluyorum.
187 yıldır vatanımızın dört bir yanında üstün görev anlayışı, disiplinli çalışmaları ve milletimizden aldığı güçle önemli hizmetler sunan Jandarma Teşkilatımız, devletimizin güvenlik gücünün en köklü ve en saygın kurumlarından biridir.
Hukukun üstünlüğü, kamu düzeninin korunması ve vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğinin sağlanması adına büyük bir özveriyle görev yapan tüm jandarma personelimize şükranlarımı sunuyor; görevi başında şehit düşen kahramanlarımızı rahmet ve minnetle, gazilerimizi ise saygı ve teşekkürle anıyorum.
Bu vesileyle Jandarma Teşkilatımızın kuruluş yıl dönümünü en içten dileklerimle kutluyor, tüm mensuplarına sağlık, başarı ve görevlerinde kolaylıklar diliyorum.
Uygur Kaan ARISOY
Osmaniye Cumhuriyet Başsavcısı